30 Kasım 2009 Pazartesi

Friendship Bag Swap


 Quilting blogger da katıldığım etkinlik için yaptığım çantayı yayınlıyorum.Çantayı Almanya'da yaşayan arkadaşım Gabi Tiez'e gönderdim.Çok beğenerek eğlenerek yaptığım bir çalışma oldu.Yo-yolarla süslemesini yaptım.İthal kumaşlarla çalıştım.Yanında bizim basmalardan kumaşlar yolladım.Olmazsa olmaz yaptığım şık kese içine koyup minik bir notla postaya verdim.
Gabi'den eline ulaştığı ve çok beğendiği sıcak mesajını  da aldım çok mutlu oldum.Bugünlük bu kadar en kısa zaman da bana Amerika'dan Kim'in gönderdiği çantayı paylaşıcam ....


4 yorum:

leyya dedi ki...

harika olmuş .eline sağlık sevgili saniye,alaman arkadaş iyi günlerde kullansın:)

*kelebekana*-* dedi ki...

her yaptığın gibi bu da çok güzel ...

sibel dedi ki...

ÇOK ŞIK ELİNE SAĞLIK.

Unknown dedi ki...

Çok güzel omuş ellerinize sağlık sevgiyle kalın...