28 Temmuz 2009 Salı

Balkonumdaki değişiklik


Balkonumda kullandığım koltuklarımın yüzleri bayağı bi eskimişti.Koltukların yüzlerini kendim yenilemeyi düşünmeye başlayınca eşimi ikna turu başladı.Aaa kendimiz yenileyebiliriz yok yok olmaz yapamayız olurdu olmazdı derken koltukların yüzünü yeniledik. İşyerinden eşim büyük zımba makinası getirdi .Kullandığım kumaşlardan aslında mutfak takımı yapılıyor.Kumaşın ismi dak ... cıvıl cıvıl renkli olduğu için çok beğendiğim kumaşlar arasında yer alıyor. koltuğun şekline göre kumaşları ben kestim eşim zımbalayarak ortaya böyle birşey çıktı.

10 yorum:

3prenses dedi ki...

gerçekten çok güzel olmuş.güle güle kullan

harosa dedi ki...

harika olmuş canım eşinin ve senin ellerinize sağlık sevgiler

Saniye's handcraft dedi ki...

3prenses ,haroşa çok sağolun yorumlarınızı gördüğüme çok sevindim sevgilerimle

Stil Direktoru dedi ki...

Saniye ablacım köpüklü kahveyi sen yap, tatlısı benden geliyorum yayılmaya :)

Saniye's handcraft dedi ki...

canım gel kahve hazır bekliyorum karşılıklı yayılalım

hulela dedi ki...

harikasınız koltuk yeniden hayat bulmuş ellerinizde balkonada güzellik katmıştır güle güle püfür püfür oturun yeni koltuğunuzda ama koltuk tek ise kavga etmeyin emi:))))))))
renklerede bayıldım

Ada Deniz dedi ki...

çok güzel olmuş. cıvıl cıvıl tam balkolukmuş bu.

Victoria dedi ki...

sANIYE UN MARAVILLOSO RECICLAJE CON UNOS COLORES PRECIOSOS.fELICIDADES POR TÁN BUÉN TRABAJO.cON CARIÑO vICKY

çiçek dedi ki...

ne güzel olmuşlar cıvıl cıvıl.tam balkon keyfi için harika.ellerinize sağlık

Saniye's handcraft dedi ki...

hoş geldin çiçek
evet benimde cıvıl cıvıl olması hoşuma gidiyor sevgilerimle